اخبار

مجمع مطالبه‌گران خرم‌آباد با رئیس دانشگاه لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

جمعی از اعضای مجمع مطالبه‌گران خرم‌آباد با رئیس دانشگاه لرستان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز چهارشنبه، 17 خردادماه، جمعی از اعضای مجمع مطالبه‌گران شهرستان خرم‌آباد با رویکرد مطالبه‌گری، هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ، با دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دیدار و گفت‌وگو کردند.

قبادی، مسئول مجمع مطالبه‌گران خرم‌آباد در این دیدار و گفت‌وگو توضیح داد که مجمع مطالبه‌گران به‌دنبال پیگیری مطالبات مردم متناسب با اختیارات هر اداره و سازمان است و در همه استان‌های کشور فعالیت دارد.

وی توضیح داد که خوشبختانه در استان لرستان، دیدارهای مختلفی برمبنای مطالبه‌گری و طرح مشکلات مردم از سوی مجمع مطالبه‌گران با مدیران صورت گرفته است.

قبادی تشریح کرد تقویت مطالبه‌گری در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی، از جمله کارکردهای مجمع مطالبه‌گران است تا مطالبات مردمی در بخش‌های گوناگون با راه‌کارهای منطقی و قابل اجرا، پیگیری شوند.

وی تصریح کرد مجمع دارای جایگاه حقوقی است و به‌صورت مستقیم با مدیران مختلف استان برای پیگیری مطالبات مردم، ارتباط دارد.

قبادی از رئیس دانشگاه لرستان تشکر کرد به این خاطر که از برگزاری این دیدار استقبال کرده است.

در این دیدار و گفت‌وگو مطالبات و پیشنهادات مختلفی درباره ورودی‌های محیطی دانشگاه لرستان، برخی اساتید پروازی، تشکل‌های دانشجویی، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، موضوع ثبت‌نام برای مسکن اعضای هیئت علمی و یاوران علمی، روش اجرای آیین‌نامه عفاف و حجاب و برخی دیگر از موضوعات مطرح شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در سخنانی ضمن استقبال از برگزاری این‌گونه دیدارها و تقویت فرهنگ مطالبه‌گری در سطح جامعه، به پرسش‌ها، پیشنهادها و مطالبات مطرح شده، پاسخ داد.

در این دیدار و گفت‌وگو، دکتر میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان و یاوران علمی و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۲۱:۵۳
۱۸۴۵ بازدید