اخبار

آغاز پروژه گسترش درخت‌کاری و ارتقای فضای سبز سراهای دانشجویی سایت مرکزی دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

پروژه گسترش درخت‌کاری و ارتقای فضای سبز سراهای دانشجویی سایت مرکزی دانشگاه لرستان با حضور معاون دانشجویی این دانشگاه و مسئول مدیریت سبز دانشگاه لرستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز سه‌شنبه، 16 خردادماه، با حضور دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی سلیمانی‌مطلق، مسئول حوزه کاری مدیریت سبز دانشگاه لرستان، دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان و ماسوری، رئیس اداره سراهای دانشجویی این دانشگاه، پروژه گسترش درخت‌کاری و فضای سبز سراهای دانشجویی سایت مرکزی دانشگاه لرستان با کاشت نهال‌های مختلف، آغاز شد.

این پروژه از نوع باغ مرکبات خواهد بود و درختان گوناگون همچون نارنج، پرتقال، نارنگی، گریپ‌فرود و ... در آن کاشته می‌شوند.

در همین رابطه، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت:‌«هدف تقویت فضای نشاط و ترویج فرهنگ صیانت از محیط‌زیست در سطح دانشجویان است».

دکتر شاهین توضیح داد: «دانشجویانی که ساکن سراهای دانشجویی هستند در طول ترم تحصیلی در سراها زیست می‌کنند و سرای دانشجویی و محیط اطراف آن بایستی یک فضای نشاط‌آور و شادی‌افزا برای دانشجویان باشد».

وی اظهار داشت: «خوشبختانه با همکاری واحد کاری مدیریت سبز دانشگاه لرستان و نیروهای فضای سبز دانشگاه، برنامه گسترش درخت‌کاری و فضای سبز مخصوص سراهای دانشجویی را آغاز کرده‌ایم».

دکتر مهدی شاهین افزود:‌«چشم‌انداز ترسیم شده این است که محیط زندگی دانشجویان در سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان از هر نظر یک محیط نشاط‌آور و بازتاب‌دهنده‌ی پیام امید به آینده باشد».

گفتنی است چند روز پیش نیز با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، پروژه احداث باغ مرکبات در محدوده اطراف ساختمان مرکزی اداری دانشگاه لرستان آغاز شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۱۶ - ۱۸:۵۵
۸۴۲ بازدید