اخبار

تجلیل از روابط عمومی دانشگاه لرستان به‌مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

۱۴۰۲/۰۳/۰۳

در نشستی با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، برخی معاونان دانشگاه لرستان و رؤسای دانشکده‌های این دانشگاه از عوامل و نیروهای حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان به‌مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز چهارشنبه، سوم خردادماه در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، بر این نکته تأکید کرد که سایت خبری دانشگاه لرستان علاوه بر زبان رسمی کشور بایستی به زبان‌های دیگری همچون عربی و انگلیسی هم ترجمه بشود و ابعاد بین‌المللی سایت خبری دانشگاه لرستان ارتقاء یابد.

دکتر نظری، اطلاع‌رسانی و روابط عمومی را از جمله حوزه‌های مهم جهاد تبیین دانست.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد خوشخبتانه اطلاع‌رسانی روابط عمومی دانشگاه لرستان به‌صورت حرفه‌ای است.

دکتر علی نظری این مطالبه را خواستار شد که همایش‌ها و نشست‌های مهم علاوه بر ضبط و ثبت، به‌صورت کتابچه هم دربیایند که بخشی از این کار برعهده اداره چاپ و نشر دانشگاه لرستان است.

دکتر نظری خواستار شد بخش تشریفات هم تقویت شود و دانشکده‌ها با آموزش نیروها، خبرهای رویدادهای خود را برای روابط عمومی دانشگاه لرستان ارسال کنند.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از سخنانش، ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، فرارسیدن سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر را نیز تبریک گفت.

روابط عمومی عنصر فرهنگ‌ساز هر سازمان است

دکتر میثاق حیدری، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان در این نشست در سخنانی، روابط عمومی را عنصر فرهنگ‌ساز و گره‌گشای هر سازمان برای ایجاد شکوفایی در عین وجود مشکلات و پیچیدگی‌های موجود است.

دکتر حیدری، فعالیت روابط عمومی را فعالیتی اثرگذار و کلیدی در راستای جهاد تبیین دانست.

وی توضیح داد: «در تقویم رسمی کشور روز 27 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نام‌گذاری شده است و این گویای جایگاه و اهمیت روابط عمومی در نظام جمهوری اسلامی ایران است».

دکتر حیدری اظهار داشت:‌«نیروها و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه لرستان در راستای جهاد تبیین به‌صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند».

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ۱۹:۰۲
۶۲۰ بازدید