اخبار

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و دانشگاه فرهنگیان استان لرستان منعقد و مبادله شد

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

تفاهم‌نامه همکاری علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه لرستان و دانشگاه فرهنگیان استان لرستان، منعقد و مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز دوشنبه، اول خردادماه، نشست مشترک دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر مصطفی کرم پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان با دکتر شجاع عربان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان لرستان و سایر مدیران این دانشگاه در حوزه ریاست دانشگاه فرهنگیان استان لرستان برگزار شد.

در این نشست که بیش از یک ساعت تداوم داشت دکتر نظری و دکتر عربان درباره موضوعات گوناگون مشترک دانشگاه لرستان و دانشگاه فرهنگیان استان لرستان، گفت‌وگو کردند.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست، اهمیت نهاد دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی ایران را برپایه فرمایشات حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، نهاد تربیتی انسان‌ساز و مبداء همه تحولات جامعه دانست.

دکتر کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز در این نشست، مهم‌ترین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه لرستان را تبیین کرد.

دکتر شجاع عربان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان لرستان نیز در این نشست خواستار شد باتوجه به اینکه دانشگاه لرستان، دانشگاه مادر در بین دانشگاه‌های استان لرستان است و امکانات، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های متعددی دارد همکاری بین دانشگاه لرستان و دانشگاه فرهنگیان استان لرستان با رویکرد تلاش مشترک علمی و کاربردی برای کاهش مشکلات همدیگر و مسائل استان، گسترش یابد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۳/۰۲ - ۰۸:۲۴
۱۱۲۴ بازدید