اخبار

گفت‌وگو با معاون دانشجویی دانشگاه لرستان درباره اقدام جدید برای پیشگیری از دورریز و اتلاف غذا

۱۴۰۲/۰۲/۳۰

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: «با اقدام جدید، ظرف‌هایی در سلف سرویس‌های دانشجویی قرار داده شده است تا اگر دانشجو تشخیص داد بخشی از غذای دریافت شده، مازاد بر نیاز اوست آنرا سالم و دست نخورده در ظرف مدنظر بریزد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر شاهین، روز شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ما تشریح کرد: «ظرف‌های جدید حاوی غذا در سلف سرویس‌های دانشجویی قرار داده است به این منظور که اگر دانشجو تشخیص داد غذای دریافت کرده، مازاد بر نیاز اوست اضافه غذا را به صورت سالم و دست نخورده داخل ظرف قرار داده شده بریزد و اگر بعد از صرف غذا، تشخیص داد باز هم باید غذا استفاده کند از ظرف قرار داده شده، کمبود غذای خود را جبران نماید».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان افزود: «این اقدام می تواند دورریز غذا را هم کاهش بدهد و البته تقویت حرکت‌های مرتبط با فرهنگ سازی هم محسوب می‌شود».

دکتر مهدی شاهین اظهار داشت: «همه تلاش ما این است که رضایت دانشجویان از کیفیت غذا را افزایش بدهیم».

وی بیان کرد: «یکی از اقداماتی که به تازگی کلید خورده است افزودن دورچین غذا به غذای دانشجویان است».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: «در آینده نزدیک برنامه های دیگری هم داریم که به تدریج برای ارتقای بیش از پیش کیفیت غذای دانشجویان اجرا خواهند شد».

دکتر مهدی شاهین تصریح کرد: «از پیشنهادات و راهکارهای قابل اجرا برای افزایش کیفیت غذا استقبال می‌کنیم».

دکتر شاهین توضیح داد: «همه نیروها و عوامل مرتبط با تغذیه دانشگاه لرستان، به صورت مستمر مشغول فعالیت هستند که در اینجا نیاز است از تلا‌ش‌های خستگی ناپذیر نیروهای تغذیه دانشگاه لرستان هم قدردانی کنم».

گفتنی است روز شنبه، 30 اردیبهشت ماه، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی این دانشگاه از سلف سرویس مرکزی دانشگاه لرستان بازدید و با دانشجویان درباره کیفیت غذا، گفت‌وگو کردند.

205

204


۱۴۰۲/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۹
۵۴۱ بازدید