اخبار

اردوی تفریحی، فرهنگی دانشجویان پسر دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

اردوی یک روزه تفریحی، فرهنگی، اجتماعی دانشجویی دانشگاه لرستان با شرکت 40 دانشجوی پسر ساکن سراهای دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، براساس مصوبه شورای رؤسا، معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۵کشور، اردوی فرهنگی، تفریحی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه لرستان با حمایت مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه (حسن صالحی‌راد) و حضور معاون مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان (مهدی امید) برگزار شد.

در این اردوی یک روزه که در منطقه مخمل‌کوه، سرآستان و آبشار طلایی برگزار شد تعداد 40 دانشجوی پسر ساکن سراهای دانشجویی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان شرکت کردند.

اجرای بازی‌های بومی محلی، کوهنوردی و شنا از برنامه‌های این اردوی فرهنگی، تفریحی بود.

گفتنی است در این ترم تحصیلی، بیش از ۲۰ اردوی علمی، فرهنگی، تفریحی براساس مصوبه شورای رؤسا، معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور توسط مدیریت پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان (زیرمجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه) برگزار شد و قرار است اردوهای فرهنگی، زیارتی، سیاحتی و تفریحی بین دانشگاهی در استان‌های لرستان، کرمانشاه، کردستان و ایلام نیز در تابستان ۱۴۰۲ برگزار شوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۹
۱۷۱۲ بازدید