اخبار

روابط عمومی دانشگاه لرستان میزبان تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و هیئت همراه با حضور در اتاق روابط عمومی دانشگاه لرستان، فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیر و کارشناسان این حوزه کاری تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، ظهر روز چهارشنبه، 27 اردیبهشت‌ماه (روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی)، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دکتر اسماعیل رک‌رک، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر عابدین درویشی‌پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام فاضلی (معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان)، نجفی (معاون خوهران نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان) و هیئت همراه با حضور در اتاق روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیریت و کارشناسان این حوزه کاری تبریک گفتند.

در این دیدار و گفت‌وگو، دکتر حاتمی کن‌کبود، تلاش های روابط عمومی دانشگاه لرستان را شبانه روزی و جهادی دانست.

دکتر حاتمی کن‌کبود گفت: «به وجود روابط عمومی همیشه فعال و جهادی دانشگاه لرستان افتخار می‌کنیم».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، تشریح کرد: «روابط عمومی دانشگاه لرستان علاوه بر فعالیت‌های شبانه‌روزی، جهادی و خستگی‌ناپذیر در زمینه تقویت ارتباطات برون‌دانشگاهی نیز موفق و رضایت‌بخش عمل کرده است».

در این دیدار، معاونان دانشگاه لرستان (دکتر کرم‌پور و دکتر رک‌رک) و رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان (دکتر درویشی‌پور) نیز در سخنانی، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفتند و بر اهمیت فعالیت‌های اطلاع‌رسانی متناسب با حرکت کردن در مسیر جهاد تبیین، تأکید کردند.

همچنین، دکتر میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده روابط عمومی دانشگاه لرستان ارائه کرد.

دکتر حیدری توضیح داد: «فعالیت روابط عمومی یک فعالیت همیشگی، شبانه‌روزی و بدون ساعات کاری محدود است و شاهد هستیم که با تلاش‌های کارشناسان پرتلاش روابط عمومی دانشگاه لرستان، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، به صورت مستمر و بی‌وقفه، حتی در ایام تعطیل، انجام می‌شوند».

در این دیدار، هر کدام از کارشناسان و نیروهای روابط عمومی دانشگاه لرستان نیز دیدگاه‌های خود را در رابطه با ارتقای هرچه بهتر فعالیت‌ها بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۰
۱۲۳۳ بازدید