اخبار

پیام رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، در پیامی، ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های تمدن نوین اسلامی را روابط عمومی‌ها دانست.

متن پیام رئیس دانشگاه لرستان به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

«الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَلَتِ اللَّهِ وَ يخَشَوْنَهُ وَ لَا يخَشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَ كَفَى‏ بِاللَّهِ حَسِيبًا» (الاحزاب: 29)

کس چو حافظ نَگُشاد از رخِ اندیشه نقاب/ تا سرِ زلفِ سخن را به قلم شانه زدند.

روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مراکز دولتی و خصوصی، صداهای رسایی هستند که به عنوان پیام‌آوران صداقت و درستی، با ندا و قلم خود، مجاهدانه، دستاوردهای فاخر و شکوهمند ملّت همیشه ماندگار ایران اسلامی را تبیین می‌کنند و اساسا از مهم‌ترین مولفه‌های تمدن نوین اسلامی به شمار می‌آیند. نظام مسائل دستگاه‌ها را تحلیل می‌کنند و با کمک هیئت‌های اندیشه ورز، راه‌حل‌ها را نیز با مراجع ذی ربط به اشتراک می گذارند.

در شکوفایی و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه توحیدی، مشارکت دارند همانگونه که در گره گشایی و امید بخشی و ایجاد شور و نشاط، سهم بسزایی دارند.

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه، بهانه ای مبارک است برای گرامیداشت و یادآوری زحمات بی‌دریغ و پیامبر گونه و تلاش‏های صادقانه مجاهدان عرصه ارتباطات و روابط عمومی.

به عنوان معلم دانشگاه، این روز را به روابط عمومی‌های مراکز آموزش عالی استان به ویژه همکاران روابط عمومی دانشگاه لرستان، تبریک عرض نموده و از خداوند منّان، برای همگان، موفقیت و سرافرازی روزافزون، خواستارم.


۱۴۰۲/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۱
۳۰۹ بازدید