اخبار

انسان از نگاه اسلام، فارغ‌التحصیلی و بازنشستگی ندارد

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در آیین گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: «انسان از نگاه اسلام، فارغ‌التحصیلی و بازنشستگی ندارد و کسب علم و دانس و کار و تلاش یک فرایند همیشگی با امید به آینده است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، روز شنبه، 23 اردیبهشت‌ماه در این آیین که در سالن شهید شکوهی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «در اسلام کسب علم و دانش یک فرایند دائم تا آخر عمر است و به این معنی، در اسلام، چیزی به نام فارغ‌التحصیلی نداریم؛ زیرا در اسلام آنچه مدنظر است ز گهواره تا گور دانش بجوی است».

دکتر حاتمی‌کن‌کبود توضیح داد: «همچنین در اسلام چیزی به نام بازنشستگی نداریم؛ زیرا در آموزه‌های دین اسلام، کار و تلاش تا جایی است که انسان بتواند کار کند و این نشان می‌دهد فرهنگ امید به آینده و کار و تلاش در دین اسلام بسیار دارای ارج است».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: «دین اسلام یک دین پویا و کامل و جامع است و یک دین راکد نیست؛ انسان از نگاه اسلام همواره باید براساس امید به آينده باید تلاش کند و مدام دنبال کسب علم و دانش برود».

گفتنی است در آیین گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان از برترین‌های کارمند معاونت دانشجویی و دانشجویان و سرپرستان برتر انتخابی این حوزه کاری، تجلیل شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۴
۳۳۳ بازدید