اخبار

تأکید سفیر نیجریه بر گسترش همکاری‌ها با دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

الحاجی یاکوبو سانتوراکی‌سلیمان‌، سفیر جمهوری فدرال نیجریه، در نشست با مدیران دانشگاه لرستان بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، سفیر جمهوری فدرال نیجریه، روز پنجشنبه، 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری، وارد دانشگاه لرستان شد و در نشست گسترش همکاری‌های دوجانبه شرکت کرد.

این سفر به دعوت دانشگاه لرستان (گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی این دانشگاه) صورت گرفت.

در نشست مشترک که در حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان که به علت حضور در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های کشور در شیراز بود به‌صورت تلفنی با سفیر جمهوری فدرال نیجریه گفت‌وگو کرد.

دکتر نظری گفت: «شکل‌گیری این‌گونه همکاری‌ها باعث تبادل تجربیات و دانش بین دانشگاه لرستان با دانشگاه‌های کشور نیجریه خواهد شد».

وی تشریح کرد: «استان لرستان و دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌های گوناگون است که از این ظرفیت‌ها برای گسترش همکاری‌های دوجانبه بایستی بهره جست».

در این نشست، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان، رؤسای دانشکده‌های دانشگاه لرستان نیز هر کدام گزارشی از ویژگی‌ها و مختصات آموزشی، علمی، پژوهشی، تحقیقاتی دانشگاه لرستان بیان کردند.

همچنین برخی دانشجویان اهل کشور نیجریه که در حال حاضر در دانشگاه لرستان مشغول تحصیل هستند و در این نشست حضور داشتند دیدگاه‌های خود را درباره دانشگاه لرستان با سفیر جمهوری فدرال نیجریه در میان گذاشتند.

سانتوراکی‌سلیمان، سفیر جمهوری فدرال نیجریه، پس از برگزاری این نشست، راهی طبقه دوم ساختمان مرکزی دانشگاه لرستان شد و در دفتر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان حضور یافت و از مدیریت و دست‌اندرکاران این گروه، قدردانی کرد.

دکتر ملکی، مسئول امور همکاری‌های بین‌الملل جامعه المصطفی (ص) نیز در این نشست و بازدید حضور داشت.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۳
۱۱۲۳ بازدید