اخبار

بازدید سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از سرای دانشجویان بین‌الملل پسر این دانشگاه

۱۴۰۲/۰۲/۲۲

دکتر مهدی شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی و هیئت همراه از سرای دانشجویان بین‌الملل پسر (غیرایرانی) دانشگاه لرستان بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، عصر روز جمعه، 22 اردیبهشت‌ماه، دکتر مهدی شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، علی زارعی، مدیر امور دانشجویی، ماسوری، رئیس اداره سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان و پیمان شمسی، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، از سرای دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) پسر دانشگاه لرستان واقع در دانشکده کشاورزی این دانشگاه بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان بین‌الملل پسر دانشگاه لرستان با سرپرست و مدیران حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان نیز در نمازخانه این سرا برگزار شد.

دکتر شاهین در این نشست بر این نکته تصریح کرد که رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان گسترش زیرساخت‌های مرتبط با شاخص‌های بین‌المللی دانشگاه لرستان است.

وی توضیح داد که جذب دانشجوی بین‌الملل (غیرایرانی) از جمله سیاست‌ها و رویکردهای وزارت علوم است که دانشگاه لرستان نیز در این زمینه، تلاش خود را بر ارتقای کیفی ابعاد بین‌المللی دانشگاه قرار داده است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۱
۴۳۰ بازدید