اخبار

بازدید معاون عمرانی استاندار لرستان از پروژه در حال ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

دکتر احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، مهندس شاکرمی، مدیر امور عمرانی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از پروژه در حال ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، ظهر روز پنجشنبه، 21 اردیبهشت‌ماه، این بازدید صورت گرفت.

دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان در این بازدید با پیمانکار پروژه گفت‌وگو و از بخش‌های مختلف تقاطع غیرهم‌سطح در حال ساخت ورودی سایت مرکزی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، مهندس شاکرمی، مدیر امور عمرانی دانشگاه لرستان و پیمانکار و عوامل اجرایی پروژه توضیحات لازم را درباره میزان پیشرفت پروژه و گزارش اقدامات و فعالیت‌های انجام شده، ارائه کردند.

معاون عمرانی استاندار لرستان (دالوند) نیز در این بازدید بر این نکته تصریح کرد که تکمیل پروژه از جمله مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان لرستان است و هرچه سریعتر بایستی به مرحله تکمیل و افتتاح برسد.

وی توضیح داد پروژه در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برپایه گزارش ارائه شده از سوی پیمانکار پروژه، باید مردادماه امسال به بهره‌برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار لرستان از کارفرما و پیمانکار خواست در طول اجرای پروژه هرگونه مانع احتمالی را به‌سرعت به وی گزارش دهند تا دستورات قانونی لازم صادر شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۲
۱۴۸۹ بازدید