اخبار

برگزاری دوره آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه‌های استان لرستان در دانشگاه لرستان

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

دوره آموزشی شهید صارمی با موضوع توانمندسازی و ارتقای کیفیت فعالیت دانشجویان فعال نشریات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دوره آموزشی شهید صارمی با موضوع توانمندسازی دانشجویان فعال نشریاتی دانشگاه‌های استان لرستان با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده جهت ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان لرستان در تاریخ پنجشنبه و جمعه ۲۱و۲۲اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس شهید میربهرسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی (مدیرت و اقتصاد) دانشگاه لرستان برگزار شد.

این دوره آموزشی دو روزه که یکی از مصوبات شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان در اسفندماه 1401 است شامل سرفصل های مدیریت در نشریات، گرافیک و صفحه آرایی، پادکست سازی و چند رسانه ای (مولتی مدیا) خبرنویسی، مصاحبه مطبوعاتی، درستـنویسی در نشریات، طنزنویسی در نشریات، یادداشت نویسی و مراحل انتشار نشریات است.

این دوره با مشارکت بسیج دانشجویی استان لرستان و دبیرخانه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان لرستان برگزار شد.

در ابتدای این دوره سرهنگ کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان و مهدی امید مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان به بیان مباحثی در رابطه با لزوم فعالیت رسانه‌ای دانشجویان ،جهاد تبیین و تربیت نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده برای اعتلای فعالیت‌های رسانه‌ای استان و کشور پرداختند.

گفتنی است دانشگاه لرستان به عنوان دانشگاه مادر استان یکی از پرافتخارترین دانشگاه‌ها در بخش نشریات دانشجویی دانشگاه‌هاست.


۱۴۰۲/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۵
۵۸۸ بازدید