اخبار

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان:‌ امیدوارم برگزاری جشنواره‌های قرآنی باعث برچیدن پسوند و پیشوند محرومیت از لرستان شود

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان در آیین پایانی سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه لرستان گفت: «امیدوارم برگزاری جشنواره‌های مختلف قرآنی در استان لرستان باعث برچیدن پسوند و پیشوند محرومیت از این استان شود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، در این آیین که عصر روز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «قرآن کریم کتاب زندگی است و این یک توفیق برای استان لرستان و دانشگاه لرستان است که میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور شد».

دکتر حاتمی‌کن‌کبود توضیح داد: «اگر آموزه‌های قرآن کریم در همه ابعاد زندگی حاکم شود مشکلات و چالش‌های جامعه رفع می‌شوند».

وی افزود: «عمل به قرآن کریم باعث سعادت، آسایش و آرامش انسان می‌شود».

وی تصریح کرد: «برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها باعث می‌شود آیات قرآن کریم، هرچه بیشتر در سطح جامعه، ترویج و تبیین شود».

دکتر حاتمی‌کن‌کبود ادامه داد: «امیدوارم بتوانیم براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تقویم اطلس جامع قرآنی دانشگاه‌های استان لرستان را تهیه کنیم تا چهره‌های قرآنی کل دانشگاه‌های استان شناسایی شوند و یک بانک جامع اطلاعاتی در این باره داشته باشیم».

گفتنی است سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه با حضور 450 دانشجو از سراسر کشور به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در آیین پایانی این جشنواره که روز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد برگزیدگان دانشجویی قرآنی دانشگاه‌های کشور تجلیل شدند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۱
۵۴۷ بازدید