اخبار

مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم: دانشگاه‌ها، هرچه بیشتر، از توانمندی و پتانسیل‌های دانشجویی استفاده کنند

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ستاد سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه لرستان گفت: «دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، هرچه بیشتر، در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، از ظرفیت، توانمندی و پتانسیل‌های دانشجویی استفاده کنند».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، مهدی بادپا، عصر روز دوشنبه، 18 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که در دانشگاه لرستان برگزار شد از پیگیری تیم مدیریتی دانشگاه لرستان برای اینکه دانشگاه لرستان میزبان سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور شود سپاس‌گزاری و تصریح کرد: «دانشگاه لرستان با موفقیت میزبان این جشنواره مهم فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی کشور بوده است».

بادپا در بخش دیگری از سخنانش، اهمیت فعالیت رسانه‌ای متناسب با مفهوم جهاد تبیین را در انعکاس رویداد مهم جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور توضیح داد.

همچنین، وی، بر این نکته تصریح کرد که هرچه بیشتر در برگزاری برنامه‌ها از جمله آیین‌های پایانی جشنواره‌های دانشجویی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشجویی استفاده شود که البته این نکته مورد تأکید رئیس دانشگاه لرستان هم است.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور نیز در این نشست، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره، ارائه کرد.

دکتر نظری تصریح کرد میزبانی سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور یک افتخار معنوی قرآنی برای استان لرستان و دانشگاه لرستان است.

گفتنی است آیین پایانی سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، روز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مقامات استان از ساعت 14 تا 18 در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

در این آیین از برگزیدگان نیز تجلیل خواهد شد. تعداد 450 دانشجو از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در این رویداد دینی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویی به میزبانی دانشگاه لرستان شرکت کرده‌اند.

بازه زمانی برگزاری این جشنواره، 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۲
۴۱۵ بازدید