اخبار

مدیر مرکز لرستان‌شناسی: مطالعات پراکنده درباره لرستان به‌صورت مدون و یکپارچه در مرکز لرستان‌شناسی انجام می‌شود

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

دکتر علی نوری، مدیر مرکز لرستان‌شناسی گفت: «چند ماه است که مرکز لرستان‌شناسی تشکیل شده است تا مطالعات مختلف پراکنده ادارات و سازمان‌های استان درباره لرستان، به صورت مدون و یکپارچه‌ای در مرکز پژوهشی لرستان‌شناسی انجام شود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر نوری همزمان با ایام برگزاری سومین جشنواره اقوام ایران‌زمین در دانشگاه لرستان، به خبرنگار ما توضیح داد: «استان لرستان و دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متعدد علمی، پژوهشی و تحقیقاتی است که باید از این ظرفیت‌ها، بیش از پیش، برای پیشرفت همه‌جانبه استان لرستان استفاده شود».

وی اظهار داشت: «یکی از موضوعات مهم که از جمله اولویت‌های کاری مرکز لرستان‌شناسی بوده است برگزاری جشنواره اقوام ایران است».

مدیر مرکز لرستان‌شناسی تصریح کرد: «الان شاهد برگزاری سومین جشنواره سراسری اقوام ایران‌زمین هستیم که رویکردی متفاوت با جشنواره سال گذشته دارد».

دکتر علی نوری، بیان کرد: «در این جشنواره سه کمیته تشکیل شده است که شامل کمیته‌های علمی، اجرایی و فرهنگی می‌شود».

دکتر نوری افزود: «مسئولیت کمیته علمی سومین جشنواره سراسری اقوام ایران زمین برعهده دانشگاه لرستان است».

وی تشریح کرد: «برگزاری نشست‌های تخصصی سخنرانی که این روزها در دانشگاه لرستان در حال برگزاری است برآیند اقدامات کمتیه علمی سومین جشنواره سراسری اقوام ایران است که مسئولیت این کمیته را دانشگاه لرستان عهده‌دار است».

مدیر مرکز لرستان‌شناسی تصریح کرد: «برنامه ما این است که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گوناگون اساتید، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان برای اجرای مطلوب پروژه‌های مرکز لرستان‌شناسی بهره‌گیری شود».

گفتنی است این روزها، نشست‌های مختلف تخصصی مرکز لرستان‌شناسی، با همکاری دانشگاه لرستان و جهاد دانشگاهی استان لرستان در سالن‌های مختلف دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۱
۵۲۹ بازدید