اخبار

دعوت از دانشگاهیان برای شرکت در محافل انس با قرآن جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

از دانشگاهیان دانشگاه لرستان به‌ویژه دانشجویان دعوت می‌شود در برنامه‌های محفل انس با قرآن کریم سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، براساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، یکی از این برنامه‌های معنوی، روز دوشنبه (امروز)، 18 اردیبهشت‌ماه، در دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد، ساعت 12:15 ظهر برگزار می‌شود.

این محفل قرآنی با حضور داوران و قاریان بین‌المللی سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور برگزار می‌شود.

سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور از صبح روز یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه امسال به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان آغاز شد.

این جشنواره به مدت سه روز برگزار می‌شود.

تعداد 450 نفر از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در این جشنواره سراسری شرکت کرده‌اند. رئیس جشنواره، دکتر علی نظری (رئیس دانشگاه لرستان) و دبیر جشنواره دکتر محمد حیاتی (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان) است.

این، اولین بار است که دانشگاه لرستان میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور است.

آیین پایانی سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، روز سه‌شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه با حضور دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و مقامات استانی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

001133


۱۴۰۲/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۲
۲۸۷ بازدید