اخبار

رئیس جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور از نمایشگاه فرهنگی، اجتماعی این جشنواره بازدید کرد

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

رئیس جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور از نمایشگاه جانبی فرهنگی، اجتماعی این جشنواره در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نمایشگاه با رویکرد حمایت از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان لرستان در سالن رودکی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان برپا شده است و جزو برنامه‌های جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور است.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، روز یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه همزمان با نخستین روز برگزاری سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه لرستان از این نمایشگاه بازدید و با متصدیان غرفه‌ها بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت.

گفتنی است با حضور 450 شرکت‌کننده از دانشگاه سراسر کشور (تابع وزارت علوم) سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های مراکز آموزش عالی کشور در سالن‌های مختلف دانشگاه لرستان در حال برگزاری است.

میزبان اصلی این رویداد مهم سراسری فرهنگی و اجتماعی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان است.

دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان دبیر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها مراکز آموزش عالی کشور است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۷
۵۹۲ بازدید