اخبار

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم: جشنواره دانشجویی قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه لرستان، محل رقابت نخبگان قرآنی دانشگاه‌هاست

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین آغاز سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به‌میزبانی دانشگاه لرستان گفت: «این جشنواره معنوی معتبر، محل رقابت نخبگان قرآنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وزارت علوم است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، احسان خامنوی‌خیابانی، در این آیین که صبح روز دوشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد: «رقابت در این جشنواره قرآنی، با حضور دانشجویان دختر و پسر در سالن‌های مجزا از هم برگزار می‌شود».

خامنوی‌خیابانی، اظهار داشت: «داوران بین‌المللی در این جشنواره حضور دارند و داوری خواهند کرد».

وی ادامه داد: «برگزیدگان جشنواره سراسری قرآن و عترت، ضمن آنکه تجلیل می‌شوند به مرحله بعدی، یعنی مرحله ملی، راه خواهند یافت».

گفتنی است معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان میزبان اصلی برگزاری این دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور است.

در این رقابت سراسری، تعداد 450 دانشجو از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور (دانشگاه‌های تابع وزارت علوم) حضور دارند.

آیین پایانی این جشنواره، روز سه شنبه، 19 اردیبهشت ماه با حضور دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و مقامات استانی در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار می شود.

در آیین پایانی جشنواره از برگزیدگان سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تجلیل می‌شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۵
۵۴۵ بازدید