اخبار

قرآن کتاب زندگی است

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، در آیین آغاز سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، به میزبانی دانشگاه لرستان گفت: «کتاب قران کریم کتاب زندگی است و نباید آن‌را فقط محدود به قرائت در مراسمات کرد بلکه در همه ابعاد رفتار و زندگی انسان، بایستی تعالیم قرآن، اجرا شود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت السلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود در این آیین که صبح روز یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد: «جایگاه نهج‌البلاغه به‌قدری است که متفکر مسیحی همچون جرج جرداق، گفته است 200 دفعه نهج‌البلاغه را خوانده‌ام».

دکتر حاتمی کن‌کبود، اظهار داشت: «ما باید با عترت به معنی عمیق آن آشنا شویم؛ شناخت نباید در حد سطحی باشد و فقط محدود به جلسات احساس شود».

وی افزود: «ما هنوز اهمیت و ارزش قرآن‌کریم و نهج البلاغه را هنوز به قدر کافی نشناخته‌ایم».

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان بیان کرد: «اینکه میزبانی این جشنواره معتبر نصیب استان لرستان شد جای افتخار دارد که باید به رئیس دانشگاه لرستان و معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه تبریک بگویم و از همه دست‌اندرکاران این جشنواره قدردانی کنم».

گفتنی است جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور با حضور 450 شرکت‌کننده از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه لرستان در این روزها در حال برگزاری است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۳
۳۴۷ بازدید