اخبار

آغاز سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در دانشگاه لرستان با حضور رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، با حضور احسان خامنوی‌خیابانی، رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم و 450 شرکت‌کننده از سراسر کشور، به‌میزبانی دانشگاه لرستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز یکشنبه، 17 اردیبهشت‌ماه، این جشنواره دینی، با حضور شرکت‌کنندگان در مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان و احترام گذاشتن به مقام شامخ شهیدان سرافراز ایران اسلامی، آغاز شد.

تعداد 450 دانشجو از سراسر کشور به این مرحله که از نوع سراسری است راه یافته‌اند و در 9 رشته و 40 گرایش به‌مدت سه روز از 17 تا 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه لرستان به رقابت می‌پردازند.

این، اولین‌بار است که استان لرستان و دانشگاه لرستان، به‌عنوان میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور (زیرمجموعه وزارت علوم)، انتخاب شده است.

براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، در آیین پایانی این جشنواره سراسری دانشجویی که روز سه شنبه، 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و برخی مقامات و مدیران ارشد استان لرستان نیز حضور دارند و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

مرحله درون دانشگاهی این جشنواره نیز در ماه‌های بهمن و اسفندماه سال گذشته در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اجرا شد.

برگزیدگان مرحله سراسری به مرحله بعدی یعنی مرحله ملی راه می‌یابند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۵
۷۷۲ بازدید