اخبار

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان: جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی آموزش عالی کشور، در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دبیر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران گفت: «جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و اجتماعی نظام آموزش عالی کشور است که دوره سی و هفتم آن در روزهای آتی در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، روز سه‌شنبه، 12 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران تشریح کرد: ««سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود که امیدواریم رویکرد و جهت‌گیری مهدویت هم داشته باشد».

دکتر حیاتی اظهار داشت: «بزرگ‌ترین برکت این جشنواره آن است که برای چند روز متوالی، حال و هوای دانشگاه لرستان و استان لرستان به‌طور خاص یک حال و هوای قرآنی و عترتی خواهد بود؛ این یک توفیق عظمی است».

وی بیان کرد: «تعداد 400 نفر از بیش از 100 دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در دانشگاه لرستان شرکت خواهند کرد».

دبیر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: «سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در 9 رشته و 40 گرایش اصلی به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود».

دکتر محمد حیاتی در بخش دیگری از گفته‌هایش توضیح داد: «هر فعالیتی فرهنگی که انجام می‌شود باید یک پیوست مهدویت داشته باشد».

دکتر حیاتی تصریح کرد: «مسئله مهدویت از کلیدواژه‌های مهم مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین است».

وی افزود: «در ماه مبارک رمضان در راستای اجرای برنامه‌های جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در مساجد سطح شهر و مسجد دانشگاه برنامه‌های قرآنی اجرا شدند که امیدواریم تداوم داشته باشند».

گفتنی است دبیر اجرایی این جشنواره سراسری، دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان است.


۱۴۰۲/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۳
۳۵۴ بازدید