اخبار

دکتر غضنفری‌مطلق: دانشگاه لرستان توانست برای اولین‌بار میزبان سمینار معتبر و بین‌المللی آنالیز ریاضی و کاربردهای آن شود

۱۴۰۲/۰۲/۱۵

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان و دبیر بیست و پنجمین سمینار بین‌المللی آنالیز ریاضی و کاربردهای آن، گفت: «دانشگاه لرستان توانست برای اولین‌بار میزبان سمینار معتبر و بین‌المللی آنالیز ریاضی و کاربردهای آن شود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر امیرقاسم غضنفری‌مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ما تشریح کرد: «سمینار بین‌المللی آنالیز ریاضی و کاربردهای آن با سخنرانی اساتید مجرب داخلی و خارجی برگزار شد».

دکتر غضنفری‌مطلق توضیح داد: «اولین بار است که سمینار بین‌المللی معتبر آنالیز ریاضی و کاربردهای آن در دانشگاه لرستان برگزار شد».

وی اظهار داشت: «بیست و پنجمین سمینار بین‌المللی آنالیز ریاضی و کاربردهای ‌آن با کیفیت عالی در دانشگاه لرستان برگزار شد».

دبیر بیست و پنجمین سمینار بین‌المللی آنالیز ریاضی و کاربردهای آن، اسامی مهم‌ترین شخصیت‌های برجسته داخلی و خارجی این سمینار را به این شرح اعلام کرد:

«1ـ پروفسور هوگو قهرمانی از دانشگاه کردستان.

2ـ پروفسور مجید فخار از دانشگاه اصفهان.

3ـ پروفسور مجید اسحاقی‌گرجی از دانشگاه سمنان.

4ـ پروفسور علی فرج‌زاده از دانشگاه رازی کرمانشاه.

5ـ پروفسور شوکت آیوپف از آکادمی علوم ازبکستان.

6ـ پروفسور کریستوفر هیل از مؤسسه فناوری جورجیا آمریکا.

7ـ پروفسور فدور سوکوچف از دانشگاه نیوسوت ولز استرالیا.

8ـ پروفسور دراگومیر از دانشگاه ویکتوریا ملبورن استرالیا.

9ـ پروفسور اگروال از دانشگاه کینگ ولز تگزاس آمریکا».

وی تشریح کرد:‌«در اینجا نیاز است از حمایت‌های رئیس محترم دانشگاه لرستان، جناب دکتر نظری، معاونان دانشگاه، گروه ریاضی دانشگاه لرستان، انجمن ریاضی ایران و انجمن علمی دانشجویی ریاضی و علوم کامپیوتر هم سپاس‌گزاری کنم».

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان گفت:‌«بیست و پنجمین سمینار بین‌المللی آنالیز ریاضی و کاربردهای آن به صورت حضوری و آنلاین (ترکیبی) در مدت سه روز از 13 تا 15 اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد».

گفتنی است علاوه بر دبیر، دکتر سرویس مرادی، دبیر علمی و دکتر ناصر عباسی، دبیر اجرایی سمینار مذکور بودند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۲
۲۹۳ بازدید