اخبار

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از سرای دانشجویان ارشد و دکترا بازدید کرد

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از سرای دانشجویان ارشد و دکترای دانشگاه لرستان بازدید و با دانشجویان ساکن این سرا (خوابگاه) گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، غروب روز چهارشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه، در تداوم بازدیدها و نظارت‌های میدانی، دکتر مهدی شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، زارعی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان، کریمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان، احمدی (از اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان)، ماسوری (رئیس اداره سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان) و هیئت همراه، راهی سرای دانشجویی دانشجویان مقطع ارشد و دکترای دانشگاه لرستان شدند و علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این سرای دانشجویی، در نمازخانه سرای دانشجویی با دانشجویان، گفت‌وگو کردند.

این بازدید از سرای دانشجویی و گفت‌وگو با دانشجویان، بیش از دو ساعت تداوم یافت.

دانشجویان مقطع ارشد و دکترای ساکن سرای دانشجویی حضرت ولیعصر (عج) دانشگاه لرستان، در گفت‌وگو با دکتر مهدی شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و مدیران حوزه کاری معاونت دانشجویی این دانشگاه، مطالبات، مشکلات و پیشنهادات خود برای رفع مشکلات سرای دانشجویی را بیان کردند.

دکتر شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان نیز بر این نکته تصریح کرد که هر بازدیدی از سرای دانشجویی بایستی منجر به دستاوردها و اتفاقاتی مثبت در راستای ارتقای زیست و زندگی خوابگاهی دانشجویان دانشگاه لرستان بشود.

دکتر شاهین از دانشجویان خواست بعد از 10 روز برپایه سیستم بازخورد (فیدبَک)، به وی اطلاع بدهند که قول‌های رفع مشکلات سراهای دانشجویی که از سوی سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان به دانشجویان داده شده است تا چه حدی در عمل، محقق شده است.

دکتر شاهین در جمع دانشجویان ساکن سرای دانشجویان مقطع ارشد و دکترای دانشگاه لرستان این موضوع را تبیین کرد که برآورده کردن مطالبات دانشجویان، متناسب با توان، امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه لرستان خواهد بود و اگر مطالبه‌ای را نتواند محقق کند خیلی شفاف و صادقانه، به دانشجویان اطلاع می‌دهد که مطالبه محقق نشده است.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در جمع دانشجویان از مدیران حوزه‌های کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان خواست به‌صورت مستمر و مدام حضوری و تلفنی با دانشجویان در ارتباط باشند تا دانشجویان به‌راحتی و سهولت، بتوانند هرگونه مشکل یا مطالبه در رابطه با حوزه‌های کاری سراهای دانشجویی، تغذیه، تربیت‌بدنی، ایاب و ذهاب و ... را با مدیران معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در میان بگذارند.

دکتر مهدی شاهین، شماره تلفن خود را نیز در اختیار دانشجویان قرار داد و از آن‌ها خواست بعد از چند روز، نتایج عینی بازدید و دیدار مذکور را به وی اطلاع بدهند.

در روزهای گذشته نیز دکتر شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه، از سراهای مختلف دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

گفتنی است در بازدید مذکور، با حضور پزشک، برخی خدمات اولیه پزشکی همچون کنترل فشار خون نیز به دانشجویان ارائه شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ۰۶:۳۷
۴۷۲ بازدید