اخبار

رئیس دانشگاه لرستان از مرکز آموزش عالی نورآباد بازدید و با اساتید و دانشجویان گفت‌وگو کرد

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، از کلاس‌های درس مرکز آموزش عالی نورآباد بازدید و با اساتید و دانشجویان این مرکز گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر نظری، روز چهارشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه، همزمان با ایام هفته گرامیداشت مقام معلم و استاد وارد مرکز آموزش عالی نورآباد شد و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با اساتید و دانشجویان این مرکز به گفت‌وگو نشست.

رئیس دانشگاه لرستان در این بازدید، دیدار و گفت‌وگو، فرارسیدن روز معلم و استاد را به اساتید، دانشجویان و یاوران علمی مرکز آموزش عالی نورآباد، تبریک گفت.

در بخش دیگری از این بازدید، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، در محل کلاس‌های درس مرکز آموزش عالی نورآباد، پای صحبت‌ها، پیشنهادات و انتقادات دانشجویان مرکز آموزش عالی نورآباد نشست.

دانشجویان نیز دیدگاه‌ها و مطالبات مختلف خود را رو در رو با رئیس دانشگاه لرستان در میان گذاشتند.

دکتر نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این بازدید، دیدار و گفت‌وگو تصریح کرد همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان آن است که براساس سطح توان دانشگاه، مشکلات و نظام مسائل مراکز اقماری آموزش عالی وابسته به دانشگاه لرستان رفع شوند یا کاهش یابند.

دکتر نظری در بخش دیگری از گفته‌هایش، یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی داشت.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، تلاش برای تقویت اقتدار علمی ایران اسلامی و پیشرفت همه‌جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران را از جمله آموزه‌های مکتب شهید مطهری دانست.

دکتر علی نظری، اساتید، یاوران علمی و دانشجویان را ارکان مهم نظام آموزش عالی برای حرکت کردن در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی دانست.

رئیس مرکز آموزش عالی نورآباد دکتر سلمان زارعی است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۹
۷۸۵ بازدید