اخبار

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان: دانشگاه با دانشجو زنده است

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در نشست برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: «دانشگاه به علت وجود دانشجو، زنده است و حیات دارد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، روز چهارشنبه، 13 اردیبهشت‌ماه در نشست برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی درباره این موضوع توضیح داد که همه تلاش معاونت دانشجویی آن است که رضایت دانشجویان از زیست دانشجویی در سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) ارتقاء پیدا کند.

وی تصریح کرد: «علاوه بر شورای صنفی دانشجویان که مطالبات صنفی دانشجویان را منعکس می‌کند درب اتاق کار بنده به روی همه دانشجویان باز است و دانشجویان می‌توانند مشکلات خود را با معاونت دانشجویی در میان بگذارند».

دکتر شاهین افزود: «بازدیدهای منظم میدانی از سراهای دانشجویی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان از جمله برنامه‌های کاری ویژه است که در حال اجرای آن هستیم».

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان افزود: «طبیعی است که رفع مطالبات و مشکلات مربوط به سراهای دانشجویی متناسب با توان و امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه خواهد بود».

گفتنی است در این نشست، مدیران مختلف حوزه‌های کاری زیرمجموعه معاونت دانشجویی دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را درباره برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی بیان کردند.

از 24 تا 30 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته خوابگاه‌های دانشجویی نام‌گذاری شده است.

3100


۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ۲۲:۱۸
۶۶۷ بازدید