اخبار

انتشارات دانشگاه لرستان با ۴۰ اثر تازه منتشر شده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

رئیس اداره چاپ و نشر دانشگاه لرستان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یک بستر بسیار مهم و اثرگذار برای ارائه پتانسیل‌های علمی دانشگاهیان است، گفت: «انتشارات دانشگاه لرستان با ۴۰ اثر تازه منتشر شده در این نمایشگاه حضور خواهد داشت».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر مهرداد امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب، یک بستر بسیار مهم و اثرگذار برای ارائه پتانسیل‌های علمی دانشگاهیان دانشگاه لرستان در قالب معرفی و نمایش کتاب‌هاست، افزود: «انتشارات دانشگاه لرستان به عنوان یک انتشارات دانشگاهی، پژوهش‌های اعضای هیئت علمی را در قالب‌های تألیف، ترجمه، تصنیف و تدوین به چاپ می‌رساند».
رئیس اداره چاپ و نشر دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای تأسیس انتشارات دانشگاه تاکنون بیش از ۲۵۰ عنوان کتاب در عناوین پژوهشی مختلف به چاپ رسیده است، افزود: «از سال ۱۴۰۱ تاکنون حدود ۴۰ عنوان کتاب جدید از سوی انتشارات دانشگاه لرستان منتشر شده است».
وی با بیان اینکه امسال دومین سالی است که در نمایشگاه کتاب 1402 حضور خواهیم داشت، عنوان کرد: «حضورمان در سال گذشته برکات خوبی به همراه داشت».
وی ادامه داد: «برخی از افراد از اینکه دانشگاه لرستان نشر دارد و کتاب منتشر می‌کند اطلاعی نداشتند و سال گذشته با حضور خود توانستیم آثار اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان را در نمایشگاه معرفی کنیم».
امیری با اشاره به اینکه امسال با توجه به کسب تجارب سال گذشته با قوت و قدرت بیشتری وارد نمایشگاه خواهیم شد، افزود: «سال گذشته بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌ها که تا حدودی مبنای علمی داشتند جزو خریداران کتاب‌های انتشارات دانشگاه لرستان بودند، امیدواریم با حضور در نمایشگاه و معرفی آثار اعضای محترم هیئت علمی امیدواریم زمینه را برای توسعه پژوهش‌ها و کاربردی کردن پژوهش‌های استادان گرامی فراهم آوریم».

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.


۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ۲۲:۴۶
۴۲۵ بازدید