اخبار

نشست با دانشجویان در فضای باز دانشگاه

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

نشست صمیمی مدیران مسئول و سردبیران نشریات انجمن‌های علمی با مسئولان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در فضای باز این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست صمیمی مدیران مسئول نشریات علمی تخصصی دانشجویی انجمن‌های علمی دانشگاه با حضور معاون مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان (مهدی امید) و رئیس اداره انجمن‌های علمی و نشریات دانشگاهی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در فضای باز و صمیمی برگزار شد.

در این نشست مهدی امید معاون مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مدرس دوره‌های آموزشی نشریات دانشجویی و داور جشنواره‌های نشریات دانشجویی کشور نکات کاربردی، راهکارها، شاخص‌ها، استانداردها و معیارهای انتشار نشریات و داوری نشریات علمی تخصصی دانشجویی را برای دانشجویان بیان کرد.

وی در سه بخش نیروی انسانی و کادر در نشریات، تقسیم کار و وظایف عوامل اجرایی، عوامل ایجاد جذابیت محتوایی و روند انتشار نشریات دانشجویی از مرحله ایجاد تا انتشار، نکاتی را توضیح داد.

در این نشست که در فضای باز دانشگاه برگزار شد سیده‌زهرا رحیم‌زاده رئیس اداره انجمن‌های علمی و نشریات دانشگاهی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت.

گفتنی است یکی از مهم‌ترین رویکردهای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی توجه به آموزش دانشجویان در حوزه نشریات و رسانه است و در هر نیم سال تحصیلی دوره‌های مختلف آموزشی برای دانشجویان با حضور استادان خبره و با تجربه برگزار می‌شود که این رویکرد باعث کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های نشریات دانشجویی کشور شده است و تعداد قابل توجهی از دست‌اندرکاران نشریات دانشجویی دانشگاه جذب فعالیت‌های حرفه ای در سطح استانی و کشوری شده‌اند.

مهدی امید در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه از جمله اهداف برگزاری این نشست در فضای صمیمی و در محوطه باز دانشگاه را ایجاد جذابیت و تنوع‌بخشی در زمینه برگزاری برنامه‌ها بیان کرد.

113


۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۵
۴۸۴ بازدید