اخبار

میزبانی دانشگاه لرستان برای جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور فرصت بسیار خوبی برای عمومی‌کردن نگاه به قرآن کریم است

۱۴۰۲/۰۲/۱۲

رئیس سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران گفت: «میزبانی دانشگاه لرستان برای سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور یک فرصت بسیار خوب برای عمومی‌کردن نگاه به قرآن کریم است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عرت دانشگاه‌های کشور، ظهر روز سه‌شنبه، 12 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرگاران تشریح کرد: «رسانه‌ها بزرگ‌ترین معلمان هستند که فرهنگ عمومی و فرهنگ تحصصی جامعه را ارتقا می‌دهند».

دکتر نظری بیان کرد: «اهمیت قلم و فعالیت رسانه‌ای تا جایی است که قرآن کریم به قلم سوگند خورده است».

دکتر نظری افزود: «قرآن کریم قلم را پاس می‌دارد و معلم را هم قرآن کریم ارج می‌گذارد».

رئیس دانشگاه لرستان افزود:«قرآن کریم باید سر سفرهای مردم بیاید و همواره در گفتگوهای خانواده‌ها قرآن‌محور باشد».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان توضیح داد: «محور همه فعالیت‌های انسان باید قرآن کریم باشد و قرآن کریم یک اعلامیه عمومی برای هم مردم است».

دکتر علی نظری، ادامه داد: «اگر بشریت به همه آموزه‌های قرآن کریم عمل می‌کرد هیچ گونه مشکلی در جهان ایجاد نمی‌شد».

رئیس سیی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور ادامه داد: «معیار درستی یا نادرستی همه کارها باید قرآن کریم باشد».

گفتنی است از 16 تا 19 اردیبهشت ماه سال جاری، سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می شود.

دبیر این رویداد معتبر سراسری که با حضور 400 دانشجو از بیش از 100 دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۵
۴۸۷ بازدید