اخبار

رئیس دانشگاه لرستان و معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه از دبیرخانه جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور بازدید کردند

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه از دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه های کشور واقع در ساختمان مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این جشنواره قرار است از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شود.

دکتر علی نظری، رئیس جشنواره و دکتر محمد حیاتی، دبیر جشنواره است.

رئیس جشنواره (دکتر نظری) و دبیر جشنواره (دکتر حیاتی) در بازدید از دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های کشور (دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم)، ضمن گفت وگو با کارشناسان دبیرخانه بر برگزاری هرچه کیفی تر جشنواره مذکور تأکید کردند.

جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از جمله معتبرترین رویدادهای است که این دوره یعنی دوره سی و هفتم آن، به میزبانی دانشگاه لرستان خواهد بود.

کمیته های مختلفی برای برگزاری این رویداد معتبر فرهنگی، دینی، مذهبی و اجتماعی در دانشگاه لرستان تشکیل شده است که این روزها مشغول فعالیت مستمر هستند.

29


۱۴۰۲/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۰
۶۶۱ بازدید