اخبار

بازدید سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از سراهای دانشجویی این دانشگاه و گفت‌وگو با دانشجویان

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

دکتر مهدی شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از تعدادی از سراهای دانشجویی پسران دانشگاه لرستان بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، شامگاه سه‌شنبه، 5 اردیبهشت‌ماه، دکتر مهدی شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و مدیران این معاونت، از تعدادی از سراهای دانشجویی پسران دانشگاه لرستان واقع در دانشکده کشاورزی این دانشگاه بازدید کردند.

همچنین در این بازدید، در محل نمازخانه‌های سراهای دانشجویی، نشست گفت‌وگومحور و پرسش و پاسخ دانشجویان با دکتر مهدی شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و مدیران حوزه کاری این معاونت، برگزار شد.

دانشجویان پسر ساکن این سراهای دانشجویی با رویکرد مطالبه‌گری، مهم‌ترین مطالبات و مشکلات صنفی خود را در زمینه زندگی خوابگاهی بیان کردند.

دکتر مهدی شاهین، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با دانشجویان پسر، وجود دانشجویان را سرمایه‌های ارزشمند و آینده‌ساز کشور دانست.

وی در گفته‌هایش تأکید کرد که مشکلات صنفی موجود با تقویت و گسترش تعامل و همکاری بین دانشجویان و تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، کاهش خواهد یافت یا رفع می‌شود.

گفتنی است در این بازدید و دیدار، مدیران حوزه‌های گوناگون معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان همچون زارعی، مدیر امور دانشجویی، ماسوری، رئیس اداره سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان، اقبالی، رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان و کریمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۲۳:۱۷
۶۸۶ بازدید