اخبار

وزیر علوم و استاندار لرستان از مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد بازدید کردند

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار لرستان، معاونان استاندار این استان، رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه از مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، غروب روز دوشنبه، 4 اردیبهشت‌ماه، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان، دکتر علی شمسی‌پور، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم، معاونان استاندار لرستان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر ندا شفیعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، احمدی‌چگنی، فرماندار خرم‌آباد و هیئت همراه از مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد بازدید کردند.

در این بازدید، مدیران و کارشناسان کشت و صنعت خرم‌آباد،گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این مجتمع با تأکید بر کشاورزی دانش‌بنیان، ارائه کردند.

دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر نظری، رئیس دانشگاه لرستان نیز در این بازدید، بر تقویت و گسترش همکاری‌های دانشگاه لرستان و مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد با تکیه بر تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و دانش‌بنیان، تأکید کردند.

دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در سخنان کوتاهی، تقویت تولید مبتنی بر ابزارها و روش‌های علمی و دانش‌بنیان را از متغیرهای مهم پیشرفت کشاورزی و اشتغال‌زایی دانست.

همچنین، دکتر سعید محمدزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر علی حقی‌زاده، سرپرست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان و دکتر علی‌حیدر نصرالهی، سرپرست دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گوناگون علمی، پژوهشی و تحقیقاتی به‌ویژه در بخش‌های کشاورزی و منابع طبیعی را تشریح کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۰۰:۵۶
۱۵۳۷ بازدید