اخبار

نشست سرپرستان سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان با سرپرست جدید معاونت دانشجویی این دانشگاه برگزار شد

۱۴۰۲/۰۱/۳۰

نشست گفت‌وگومحور سرپرستان سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان با دکتر مهدی شاهین، سرپرست جدید معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست گفت‌وگومحور که روز چهارشنبه، 30 فروردین‌ماه در اتاق کار سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد سرپرستان سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان، ضمن تبریک به دکتر مهدی شاهین به‌خاطر انتصاب به‌عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، راهکارها، پیشنهادها، توصیه‌ها و دیدگاه‌های خود را در راستای ارتقای کیفیت سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان و رفع برخی مشکلات شغلی و صنفی سرپرستان سراهای دانشجویی، بیان کردند.

دکتر مهدی شاهین، سرپرست جدید معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، بر تقویت شاخص‌هایی همچون نظم، انضباط، پاسخگویی و بهبود کیفیت زندگی خوابگاهی دانشجویان، تأکید کرد.

دکتر شاهین، درباره برخی مطالبات صنفی سرپرستان سراهای دانشجویی نیز قول مساعد داد در چارچوب قوانین و مقررات وزارت علوم، حداکثر کوشش خویش را برای توجه به مطالبات، به‌کار خواهد بست.

سرپرست جدید معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان به این نکته نیز اشاره کرد که بخش عمده زندگی دانشجویان در سراهای دانشجویی سپری می‌شود و این موضوع اهمیت دارد که مدیریت سرپرستان سراهای دانشجویی بایستی به‌گونه‌ای باشد که هم نظم و انضباط و پاسخگویی تقویت شود و هم رضایت دانشجویان، افزایش یابد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۱/۳۰ - ۲۳:۰۹
۹۱۷ بازدید