اخبار

نشست اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی بانوان هیئت علمی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

نشست دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه با جمعی از بانوان هیئت علمی دانشگاه لرستان با موضوع اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی بانوان هیئت علمی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که در سالن جلسات ساختمان مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: «موضوع اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی اساتید بر دانشجویان یک موضوع مهم است».

دکتر حیاتی تشریح کرد: «علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، توجه به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان نیز از مسائل مهم دانشگاهی است».

وی توضیح داد: «استاد دانشگاه علاوه بر موضوعات آموزشی و پژوهشی بایستی به اثرگذاری فرهنگی، اجتماعی، معنوی و تربیتی استاد بر دانشجو نیز توجه کند».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان افزود: «ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی و تعالیم معنوی و دینی در دانشگاه‌ها به‌ویژه برای دانشجویان از موضوعات مهم است».

دکتر محمد حیاتی تصریح کرد: «نقش اساتید دانشگاه در ترویج سبک تربیتی دینی، ایرانی و اسلامی، یک نقش مهم اثرگذار است».

دکتر حیاتی ادامه داد: «تقویت تشکل‌ها، انجمن‌ها، نشریات و کانون‌های فرهنگی دانشجویی از جمله اولویت‌های مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان است».

وی گفت:‌«رویکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان این است که این‌گونه نشست‌ها تداوم یابد».

دکتر محمد حیاتی، تصریح کرد: «تلاش ما این است اعضای محترم هیئت علمی از جمله بانوان هیئت علمی، نقش بیشتر و اثرگذارتری داشته باشند».

گفتنی است در این نشست بانوان عضو هیئت علمی نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.


۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۲
۶۱۵ بازدید