اخبار

حضور رئیس دانشگاه لرستان و هیئت همراه در محفل انس با قرآن کریم مسجد قمر بنی هاشم (ع) خرم‌آباد

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و حسن صالحی‌راد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه لرستان در محفل انس با قرآن کریم مسجد قمر بنی هاشم (ع) خرم‌آباد حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، غروب روز سه‌شنبه، 29 فروردین‌ماه (مصادف با 27 ماه مبارک رمضان) در راستای تداوم برنامه‌های جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور و کمیته علمی و دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت 6551 شهید استان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه و مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در جمع مردم روزه‌دار شرکت‌کننده در محفل انس با قرآن کریم مسجد قمر بنی هاشم (ع) شهر خرم‌آباد حضور یافتند.

رئیس دانشگاه لرستان (دکتر نظری) در جمع روزه‌داران و نمازگزاران این مسجد، توضیحاتی را درباره معرفی سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که قرار است اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه لرستان برگزار شود ارائه کرد.

وی قرآن کریم را کتاب هدایتگر و راهبر جامع بشریت دانست.

دکتر علی نظری در بخش دیگری از گفته‌هایش، شهدای والامقام را چراغ حرکت انسان در مسیر زندگی دانست.

گفتنی است محافل انس با قرآن کریم که در سطح مساجد شهر خرم‌آباد و سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شوند از جمله برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان هستند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۲۲:۱۴
۴۷۱ بازدید