اخبار

دبیر جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور: بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین رویداد فرهنگی نظام آموزش عالی کشور در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دبیر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور گفت: «بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین رویداد فرهنگی نظام آموزش عالی کشور در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که روز یکشنبه، 27 فروردین‌ماه در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد تشریح کرد: «جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، بزرگ‌ترین و پُرمخاطب‌ترین رویداد فرهنگی نظام آموزش عالی کشور است که سی و هفتمین دوره آن در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود».

دکتر حیاتی توضیح داد: «دانشگاه لرستان از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری، میزبان سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور است».

وی ادامه داد: «پس از مرحله سراسری این جشنواره که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود مرحله بعدی یعنی مرحله ملی در دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار خواهد شد».

دبیر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور افزود: « با پیگیری‌های فراوان، این توفیق حاصل شد که دانشگاه لرستان برای اولین‌بار، میزبان سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شود و سی و شش دوره قبلی در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار شده است».

دکتر محمد حیاتی گفت: «سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در 9 بخش و 40 رشته برگزار می‌شود».

گفتنی است در این نشست، احکام انتصاب مدیران کمیته‌ها و عوامل اجرایی جشنواره، توسط دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، قرائت و ابلاغ شد.

رئیس سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، دکتر علی نظری است.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۱/۲۷ - ۲۲:۵۶
۴۶۲ بازدید