اخبار

جشن دانشجویی عید ولادت حضرت مهدی موعود (عج) برگزار شد

۱۴۰۱/۱۲/۱۵

با حضور رئیس دانشگاه لرستان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و استقبال دانشجویان این دانشگاه، جشن دانشجویی عید ولادت حضرت مهدی موعود (عج) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این جشن را معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، روز دوشنبه، 15 اسفندماه، با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار کرد.

دانشجویان دانشگاه لرستان از این جشن استقبال کردند و برنامه‌های متنوعی همچون مولودی‌خوانی، نمایش طنز، موسیقی زنده محلی و مسابقه، اجرا شد.

همچنین با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و مشارکت دانشجویان و همزمان با ایام عید نیمه‌شعبان و پیشواز نوروز، سفره هفت سین در ساختمان مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برپا شد.

در این جشن، دکتر جزایری، معاون مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان درباره مفهوم مهدویت، مطالبی را برای دانشجویان بیان کرد.

تقویت و ترویج عناصر سبک زندگی ایرانی، اسلامی از جمله رویکردهای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در برگزاری برنامه‌های مناسبتی برپایه سلایق مختلف دانشجویان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
۹۱۴ بازدید