اخبار

نشست گسترش همکاری‌های دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان لرستان برگزار شد

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

رئیس دانشگاه لرستان و رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان در نشست مشترک بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست مشترک دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر فرهاد نامداری، رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان، به‌میزبانی حوزه ریاست پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد.

در این نشست، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر علی میر، مشاور رئیس دانشگاه لرستان، دکتر حسین حاتمی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان، دکتر میثم دوستی‌زاده، مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان و دکتر علی فرمانی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را در رابطه با گسترش همکاری‌های دوجانبه دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان لرستان بیان کردند.

در این نشست درباره این موضوع گفت‌وگو شد که بخشی از بودجه‌های پژوهشی به حمایت از فناوری و فناوران اختصاص یابد.

تبادل نظر شد درباره اینکه دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان لرستان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر در راستای کمک به تقویت فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان استانی، استفاده کنند.

گفت‌وگو شد درباره این موضوع که پردیس‌های فناوری فعال بشوند و فرهنگ پژوهش و فناوری با فعالیت‌های مشترک، نهادینه شود.

همچنین درباره راهکارهای تقویت صندوق پژوهش و فناوری، گفت‌وگو شد.

اینکه پارک علم و فناوری استان لرستان چه کمک‌هایی می‌تواند به اعضای هیئت علمی فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داشته باشد در این نشست، مورد بررسی قرار گرفت تا محققان و پژوهشگران دانشگاه لرستان، بیش از پیش، ترغیب شوند در فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناور، مشارکت داشته باشند.

همچنین درباره این موضوع تبادل نظر صورت گرفت که دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری استان لرستان، چگونه می‌توانند ارتباطات و همکاری‌های دوجانبه‌ی خود را در راستای کاستن از نظام مسائل استان لرستان گسترش دهند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۲
۱۱۷۲ بازدید