اخبار

نشست آموزشی یاوران علمی دانشگاه لرستان با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نشست آموزشی توجیهی یاوران علمی (کارکنان) دانشگاه لرستان با موضوع تقویت راهکارهای حجاب و عفاف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز دوشنبه، 8 اسفندماه، این نشست در سالن شهید شکوهی دانشگاه لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله فاضلی، از جمله سخنرانان این نشست در زمینه آموزش روش‌های فریضه امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر تقویت فرهنگ حجاب و عفاف بود.

در همین رابطه، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «برگزاری اینگونه نشست‌های آموزشی و توجیهی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره مفهوم مهم جهاد تبیین است».

دکتر حیاتی، تشریح کرد: «این کارگاه‌ها و نشست‌ها در راستای تقویت هرچه بیشتر و اثرگذارتر فرضیه مهم امر به معروف و نهی از منکر است».

وی افزود: «موضوع حجاف و عفاف یک موضوع بسیار مهم شرعی است که برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها در این رابطه است».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تصریح کرد: «چگونگی امر به معروف و نهی از منکر و روش‌های اجرای هرچه بهتر این فرضیه و راهکارهای تقویت فرهنگ حجاب و عفاف از جمله موضوعات این کارگاه‌هاست».

دکتر حیاتی، اظهار داشت: «کارگاه‌های آموزشی و توجیهی برای همه ارکان دانشگاه از جمله اعضای هیئت علمی و یاوران علمی (کارکنان) برگزار می‌شوند».

گفتنی است یک روز قبل از برگزاری این کارگاه، نشست توجیهی در زمینه حجاف و عفاف برای نیروهای حراست فیزیکی دانشگاه لرستان برگزار شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۸
۸۷۷ بازدید