اخبار

نشست فعالان فرهنگی و هنری دانشگاه لرستان برگزار شد/ تقویت خانه‌های فرهنگ دانشکده‌ها

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

با حضور معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نشست فعالان فرهنگی و هنری دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز سه‌شنبه، دوم اسفندماه، با حضور دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه همچون دکتر احمدی، صالحی‌راد و جزایری، نشست فعالان فرهنگی و هنری دانشجویی دانشگاه لرستان به میزبانی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه برگزار و از تعدادی از فعالان دانشجویی دانشکده نیز تجلیل شد.

خانه فرهنگ دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان که زیرنظر معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه فعالیت می‌کند با همکاری شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، این نشست را برگزار کرد.

دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این نشست در سخنان کوتاهی، تقویت فعالیت‌های خانه‌های فرهنگ دانشکده‌های دانشگاه لرستان را از جمله اولویت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه دانست.

دکتر احمدی توضیح داد تلاش شده است خانه‌های فرهنگ دانشکده‌ها، براساس سلیقه‌های گوناگون دانشجویان، برنامه‌ریزی برای فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.

وی در جمع دانشجویان به این نکته اشاره کرد که دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان به نسبت تعداد دانشجویی که داراست هنرمند و دانشجوی فعال فرهنگی و اجتماعی فراوانی دارد و این باعث خرسندی است.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تشریح کرد کوشش این معاونت آن است که بسترها و زمینه‌های فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی در سطح دانشجویان، تقویت شود و گسترش یابد.

دکتر فاطمه احمدی، برگزاری کارگاه‌های گوناگون آموزشی برای دانشجویان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی را از دیگر برنامه‌های مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان دانست.

دکتر احمدی یکی از اهداف اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را افزایش مهارت‌آموزی و توانمندسازی دانشجویان دانست.

وی از دانشجویان فعال فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان به خاطر انجام فعالیت‌ها و اقدامات، قدردانی کرد.

گفتنی است در این نشست، برنامه‌هایی همچون مسابقه، نمایش و موسیقی محلی نیز اجرا شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۶
۹۷۶ بازدید