اخبار

چاپ کتاب «هوش مصنوعی در مکاترونیک و مهندسی عمران» توسط انتشارات اِشپرینگر با ویراستاری علمی عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان

۱۴۰۱/۱۲/۰۱

کتاب «هوش مصنوعی در مکاترونیک و مهندسی عمران»، با اِدیتوری (ویراستاری علمی) عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، توسط انتشارات معتبر و بین‌المللی اِشپرینگر، چاپ شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، براساس اعلام مدیریت انتشارات دانشگاه لرستان که زیرمجموعه معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه است کتاب هوش مصنوعی در مکاترونیک و مهندسی عمران (Artificial Intelligence in Mechatronics and Civil Engineering) با اِدیتوری (ویراستاری علمی و تخصصی) دکتر احسان مؤمنی، عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان و دو محقق دیگر از دانشگاه‌های تکنولوژی سیدنی و دانشگاه آکسفورد بروکس، توسط انتشارات معتبر اشپرینگر (Springer) چاپ شد.

انتشارات اشپرینگر از جمله انتشارات معتبر، بزرگ و بین‌المللی است که مجلات و کتاب‌های تخصصی، علمی و آکادمیک را در موضوعات مختلف فنی، تکنولوژی، معماری، عمران، پزشکی، کسب و کار، حمل و نقل و ... در سطح جهان، چاپ و منتشر می‌کند.

گفتنی است کتاب «هوش مصنوعی در مکاترونیک و مهندسی عمران» با اِدیتوری دکتر مؤمنی از دانشگاه لرستان، شامل 9 فصل است که 6 فصل آن با نویسنده مسئولی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب را با مراجعه به آدرس زیر ببینند:

https://link.springer.com/book/10.1007/978-981-19-8790-8

59


۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۶
۱۰۴۱ بازدید