اخبار

نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با تأکید بر برگزاری باشکوه‌ برنامه‌های دهه مبارک فجر برگزار شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۱

نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، صبح روز شنبه، اول بهمن‌ماه، به ریاست دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، با حضور اعضاء، در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، درباره برنامه‌های مختلف پیشنهادی فرهنگی، اجتماعی بهمن‌ماه دانشگاه لرستان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه، بحث و تبادل‌نظر شد.

دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر و اثرگذارتر برنامه‌های متنوع دهه مبارک فجر، تأکید کرد.

دکتر حیاتی، خواستار شد مشارکت تشکل‌های دانشجویی در برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر با تأکید بر «جهاد تبیین»، تقویت شود.

وی تصریح کرد در برنامه‌های دهه مبارک فجر، بایستی بیش از پیش و با جدیت بیشتر، دستاوردها و موفقیت‌های پس از انقلاب اسلامی برای نسل جوان و دانشجو، تبیین شود.

در این نشست، دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی، حسن صالحی‌راد، مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر اعضاء دیدگاه‌های خود را درباره تقویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۲
۸۳۴ بازدید