اخبار

پیام مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، در پیامی، اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی، در اهانت به ساحت و مقام والای مرجعیت شیعه را محکوم کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اقدام موهن و شرم‌آوار نشریه منتسب به دولت بی‌آبروی فرانسه در اهانت به چهره نورانی مرجعیت عامه عالم تشیع و حمایت خفت‌بار سردمداران روسیاه این کشور از این اقدام ننگین، بار دیگر ثابت نمود که جنگ ما با غرب ریشه در عناد و کینه شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی، فرهنگی غرب با عمق اعتقادات و باورهای اصیل شیعه دارد.

هرچند نفرت‌پراکنی و هتک مقدسات اسلامی از سوی بوق‌های تبلیغاتی منتسب به استکبار غرب، تازگی ندارد اما در این برهه از زمان، این حرکت‌های مذبوحانه نشان از به سنگ خوردن تیر حماقت مستکبران در به آشوب کشیدن ایران عزیز و شکست هیمنه دشمنان این مرز و بوم در به ثمر نشاندن اهداف شوم و پلیدشان در مواجهه با عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

مجموعه دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، این حرکت سخیف را به‌شدت محکوم نموده و بیعت مجدد خود را با مقام والای زعامت و مرجعیت شیعه اعلام می‌دارد.

والسلام علی من‌اتبع الهدی


۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۱
۷۸۶ بازدید