اخبار

گزینش بازوی اصلی نظام اداری کشور است

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

مدیر گزینش دانشگاه لرستان گفت: «گزینش، بازوی اصلی نظام اداری کشور است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، بهروز دریکوند، به مناسبت فرارسیدن 15 دی‌ماه، سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل گزینش کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: «گزینش به عنوان بازوی اصلی نظام اداری کشور است و همانگونه که مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای، فرمودند گزینش برای همه دستگاه‌های اجرایی، مثل آب خوردن، لازم و واجب است».

دریکوند، توضیح داد: «از جمله یادگارهای پرخیر و برکت بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایجاد نهاد انقلابی گزینش است که در 15 دی‌ماه سال 1361 با فرمان ایشان، فعالیت خود را آغاز کرد».

وی تشریح کرد: «با عنایت به آموزه‌های حضرت امام (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (حفظ الله)، مهم‌ترین ظرفیت امیدبخش کشور، نیروی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی است که با تأسی از فرمایشات معظم‌له، گزینش‌گران با انتخاب و گزینش دقیق و عالمانه می‌توانند جامعه و نهادی سالم را شکل دهند».

مدیر گزینش دانشگاه لرستان افزود: «بر همین اساس، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین ارکان یک سازمان، گزینش است که نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است و سلامت نظام اداری کشور با جذب نیروهای متخصص و متعهد، تقویت می‌شود».

بهروز دریکوند، اظهار داشت: «ضمن تبریک 15 دی‌ماه، سالروز تشکیل نهاد انقلابی گزینش به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، از زحمات یکایک اعضای هسته، یاوران علمی (کارکنان) و گزینش‌گران و همچنین رئیس محترم دانشگاه لرستان، قدردانی می‌کنم».

گفتنی است چند روز پیش، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان از گزینش‌گران دانشگاه لرستان تجلیل کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۷
۱۰۲۹ بازدید