اخبار

گزینش‌گران دانشگاه لرستان در آستانه سالروز تأسیس گزینش، تجلیل شدند

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

رئیس دانشگاه لرستان، در آستانه فرارسیدن سالروز تأسیس گزینش کشور، از مدیر و یاوران علمی (کارکنان) گزینش دانشگاه لرستان، تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در آستانه فرارسیدن 15 دی‌ماه، سالروز فرمان حضرت امام (ره)، مبنی بر تشکیل گزینش، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، در نشستی، از بهروز دریکوند، مدیر گزینش دانشگاه لرستان و یاوران علمی (کارکنان) حوزه کاری گزینش این دانشگاه، تجلیل کرد.

در ابتدای نشست، بهروز دریکوند، مدیر گزینش دانشگاه لرستان، گزینش‌گران را به مثابه سربازان پرتلاش برای اجرای رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در نظام اداری کشور دانست.

دریکوند، توضیح داد اهمیت فعالیت گزینش‌گران تا بدانجاست که اثرگذاری مهمی در تقویت و ارتقای شفافیت و سلامت نظام اداری دارند.

مدیر گزینش دانشگاه لرستان، درباره این موضوع توضیح داد که در دنیای امروز، جذب نیروهای کارآمد و شایسته برای سازمان‌ها، اهمیت دارد و بدین‌روی، کارکرد گزینش در فرایندهای جذب و تقویت نیروهای متعهد و متخصص برای نظام اداری کشور، مهم است.

دریکوند، در بخش دیگری از گفته‌هایش، گزارشی از مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات گزینش دانشگاه لرستان ارائه کرد (گزارش عملکرد).

در این نشست، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، در سخنانی، ضمن گرامیداشت و تبریک فرارسیدن سالروز صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تأسیس گزینش کشور، بر حساسیت فعالیت‌های گزینش، تأکید کرد.

دکتر نظری، تصریح کرد گزینش باید همواره فعالیت‌های خود را ارزیابی و نقاط ضعف و قوت را به‌صورت دقیق، تحلیل کند.

وی، توضیح داد فعالیت گزینش باید به گونه‌ای باشد که به‌عنوان یک کمک‌کننده، اگر در جایی، ناهنجاری رفتاری درون‌سازمانی رخ می‌دهد آن ناهنجاری رفتاری، اصلاح شود و تکرار نشود.

رئیس دانشگاه لرستان تأکید کرد گزینش می‌تواند به‌عنوان یک کمک‌کننده در بهینه‌سازی و ارتقای هرچه بهتر رفتارهای سازمانی، اثرگذار باشد.

گفتنی است در این نشست، گزینش‌گران دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را در راستای ارتقای کیفی فعالیت‌ها و اقدامات حوزه کاری گزینش دانشگاه، بیان کردند.


۱۴۰۱/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۲
۱۰۵۵ بازدید