اخبار

پیام مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های استان لرستان به‌مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی (روز میثاق اُمت با ولایت)

۱۴۰۱/۱۰/۰۸

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، در پیامی، فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی (روز میثاق اُمت با ولایت) را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«...وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ»

یوم‌الله ۹ دی روز نمایش ولایت‌مداری و سند ماندگار بیعت مجدد با رهبری معظم و تولد آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که بصیرت مردم و مدیریت عالی و بی‌مثال علمدارِ انقلاب، امام خامنه‌ای، ملت را از خطر فتنه حساس و مهم دشمنان، آگاه و آن‌ها را آماده و استوار نمود.

آحاد ملت غیور ایران با الهام از هدایت الهی و روشنگری‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری، موفق شدند با حضوری به هنگام در صحنه، با بصیرت انقلابی، بزرگترین، پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکنند و حماسه بزرگی را خلق کنند که هیچ‌گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

در این ایام ضمن گراميداشت یاد و خاطره سردار شهید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی، روز میثاق با ولایت و رهبری را گرامی داشته و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید بیعت می‌نماییم.


۱۴۰۱/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۰
۶۱۹ بازدید