اخبار

حضور دانشگاهیان در آیین تشیع و خاکسپاری شهدای والامقام گمنام

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و سایر دانشگاهیان استان لرستان، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س)، در آیین تشیع پیکر پاک چهار شهید سرافراز گمنام در خرم‌آباد و خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز سه‌شنبه، 6 دی‌ماه، در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س)، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان، معاونان استاندار، رؤسای دانشگاه‌های استان لرستان، فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان ادارات و سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم، آیین تشیع پیکر پاک چهار شهید والامقام گمنام از میدان شهدا تا مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برگزار شد.

به‌دستور رئیس دانشگاه لرستان (دکتر نظری)، ناوگان اتوبوسرانی دانشگاه لرستان که زیر نظر واحد نقلیه‌‌ی این دانشگاه فعالیت می‌کند با تعداد 7 دستگاه اتوبوس برای انتقال و جابه‌جایی مردم شرکت‌کننده در آیین تشیع و خاکسپاری شهدای سرافراز گمنام، مشارکت داشت.

همچنین، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان، میزبان تشیع و خاکسپاری یک شهید سرافراز گمنام بود که در این آیین نیز اقشار مختلف مردم استان لرستان، به‌ویژه دانشگاهیان استان، شرکت کردند.

گزارش تصویری تهیه شده توسط روابط عمومی دانشگاه لرستان از این آیین معنوی را ببینید:

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۵
۱۱۰۰ بازدید