اخبار

رئیس دانشگاه لرستان: بصیرت، اطاعت از ولی‌فقیه است

۱۴۰۱/۱۰/۰۵

رئیس دانشگاه لرستان، در جمع فرماندهان و پرسنل قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان، گفت: «بصیرت، اطاعت از ولی‌فقیه، به‌ویژه در ایام فتنه، انحراف یا آشوب است که باعث می‌شود جامعه، به سرمنزل مقصود، برسد».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، روز دوشنبه، 5 دی‌ماه، همزمان با ایام فاطمیه و دهه بصیرت، به‌عنوان سخنران در جمع فرماندهان و پرسنل لشکر 84 پیاده لرستان (ارتش)، توضیح داد:«بصیرت داشتن باعث می‌شود در تاریکی‌ها، بتوانیم مسیر درست و روشن را پیدا کنیم».

دکتر نظری، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، تشریح کرد: «حضرت فاطمه‌زهرا (س)، یک هدایتگر و روشنگر حقیقی است و بصیرت‌داشتن، با توجه به شناخت ویژگی‌های شخصیتی و زندگی بزرگان دینی، مشخص می‌شود».

وی، افزود: «بصیرت، توسل‌جستن به قرآن کریم و آموزه‌های پیامبران، ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که در تاریکی‌ها و آمیختگی حق و باطل، باعث نجات انسان می‌شود».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، با اشاره به در پیش‌بودن سالروز حماسه 9 دی، اظهار داشت: «بصیرت، پیروی و اطاعت از ولی‌فقیه و میثاق اُمت با ولایت است».

دکتر نظری، تصریح کرد: «دشمن، همواره به‌دنبال ایجاد فتنه، انحراف یا آشوب، با روش‌های گوناگون از جمله ایجاد شبکه‌های رسانه‌ای است تا بتواند عقل‌ها و قلب‌های مردم را تسخیر کنند».

وی، بیان کرد: «دشمن می‌خواهد ارزش‌های دینی و اسلامی جامعه، از بین بروند».

رئیس دانشگاه لرستان، افزود: «همه ما در هر جایگاهی که هستیم وظیفه داریم براساس جهاد تبیین، اقدامات و فعالیت‌های تبیینی و روشنگرانه را در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن، تقویت کنیم و گسترش دهیم».

دکتر علی نظری، تصریح کرد: «اگر بصیرت نباشد انسان نمی‌تواند در زمان آمیختگی حق و باطل، مسیر درست و راه حق را تمیز و تشخیص دهد».

گفتنی است در این برنامه که به‌دعوت قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان (ارتش) برگزار شد، امیر «مراد خوش‌کنار»، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان، با اهدای لوح تقدیر از رئیس دانشگاه لرستان (دکتر علی نظری)، تجلیل کرد.

همچنین، بخشی از برنامه، به سوگواری و سینه‌زنی به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س)، اختصاص یافت.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۶
۱۰۱۳ بازدید