اخبار

ابعاد علمی، معرفتی و اندیشه‌ای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تقویت شوند

۱۴۰۱/۱۰/۰۳

رئیس دانشگاه لرستان گفت: «در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ابعاد علمی، معرفتی و اندیشه‌ای، تقویت شوند».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان که روز شنبه، 3 دی‌ماه در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، تشریح کرد: «در تعریف و اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، بایستی ابعاد علمی، معرفتی و اندیشه‌ای این برنامه‌ها، تقویت شود».

دکتر نظری، افزود: «برای مثال، متناسب با سالروزهای ولادت یا شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س)، بایستی نشست‌های مختلف علمی، تخصصی با مشارکت اساتید و دانشجویان درباره تبیین ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، برگزار شوند».

وی، تبیین کرد: «موضوع حجاب از جمله ارکان هویتی اسلام و انقلاب اسلامی است و در این زمینه بایستی با تقویت برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی، با افزایش مشارکت اساتید و دانشجویان، فرهنگ حجاب را در محیط‌های دانشگاهی، تقویت و نهادینه کرد».

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، تصریح کرد: «دشمن به‌دنبال آن است که با روش‌های مختلف از جمله جنگ نرم، باورها، اعتقادات و ارزش‌های الهی و اسلامی همچون حجاب را تضعیف کند».

در این نشست، دکتر محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، یک گزارش کاری از برنامه‌های گوناگون که در قالب تقویم جامع فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، تعریف شده‌اند ارائه کرد.

در این نشست، برنامه‌های متنوع مناسبتی دی‌ماه 1401 مطرح شدند و اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، درباره برنامه‌ها، بحث، تبادل‌نظر و گفت‌وگو کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۳:۱۶
۷۳۴ بازدید