اخبار

برگزاری نشست برنامه‌ریزی اردوهای راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده)

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

نشست مقدماتی برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده)، به ریاست دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست بر این نکته تأکید کرد که به رغم اینکه دشمن، انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها را اجرا کرده است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت‌ها و دستاوردهای مهمی در بخش‌های گوناگون داشته است که نیاز است نسل نوجوان و جوان، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، این دستاوردها را ببینند تا انگیزه و امید در جامعه، تقویت شود.

در این نشست، گفت‌وگو شد درباره این موضوع که دشمن از طریق جنگ نرم، به‌صورت پیوسته، تلاش می‌کند مردم به‌ویژه جوانان را از وضعیت و شرایط فعلی کشور، نا امید کند که در مقابل، ما باید با برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع امیدآفرین همچون اردوهای راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده)، موفقیت‌ها و دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش، معرفی و تبیین کنیم (جهاد تبیین).

برای مثال، چند روز پیش، جمعی از دانشجویان مهندسی عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان همراه با دکتر دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان و دکتر مؤمنی، مدیر گروه عمران دانشگاه لرستان و استاد مشاور انجمن علمی دانشجویی عمران دانشگاه لرستان از پروژه بزرگ در حال ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد که ظرفیت 515 تخت دارد و از پروژه‌های زیرساختی مهم استان لرستان در حوزه بهداشت و درمان است بازدید کردند.

اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده) با همکاری معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان، سازمان بسیج اساتید استان لرستان، سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان و سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار می‌شوند.

در نشست برنامه‌ریزی اردوهای راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده)، دکتر محمد حیاتی, معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان, دکتر شهرام رهنما, مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان, میثاق حیدری, رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان, کریمی, مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان و سایر اعضاء نیز دیدگاه‌های خود را برای برگزاری هرچه کیفی‌تر و اثرگذارتر اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت، بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۸
۶۳۱ بازدید